Black Panther: Wakanda Forever 🖤 Chadwick Boseman'a VEDA

 

Black Panther: Wakanda Forever 

Chadwick Boseman'a VEDA


Filmi çok çok beğendim hatta birkaç gündür düşüncelerimi nasıl dile getireceğimi düşünüyorum.                                                                 


Chadwick Boseman Black Panther karakteriyle aklımıza,kalbimize kazınmıştı ama onun yokluğunu filmden önce bu kadar hissetmemiştik.                                                                                      Film açılış jeneriği ile gözlerimi doldurmayı başardı -izleyenler neyi kastettiğimi daha iyi anlayacak-  o sessizlik öyle acı barındırıyordu kii…

Black Panther’ kaybetmemizin 1 sene sonrasından başlıyor film Kraliçe Ramonda ve Prenses Shuri’nin hayata tutunmaya ve Wakanda’yı yaşatmaya devam etmeye çalışırken aynı zamanda yaşadıkları kaybı atlatmaya çalışıyorlar. Kraliçe ve Shuri’nin oyunculukları çok güzeldi. İlk filmde de Shuri karakterini çok sevmiştim bu filmde sevgim çok çok daha arttı. 



🖤 Filmin müzikleri çok güzeldi özellikle bazı sahnelerde duyguyu gerçekten çok destekledi. 

Aynı zamanda film Chadwick Boseman'a muazzam bir saygı durusu olmuş, onu bazı sahnelerde görmemiz beni çok duygulandırdı 🥹

Film beklentilerimi tamamen karşıladı 

Çünkü ben zaten büyük bir aksiyon filmi olacağını düşünmüyordum. Duygusal bir anma filmi aynı zamanda da 4. fazı bitirirken bizi ileriye hazırlayan bir filmdi. 


T'Challa'nın Wakanda'yı dünyaya açması ve Vibranium varlığının herkes tarafından bilinmesinin açtığı sıkıntılarla boğuşurken bir yandan da 

Namor’un yönetimindeki Talocan ulusu ile yüzleşeceğiz. 

Söyleyebileceğim tek olumsuz şey ben Namor karakterini biraz daha iyi işlemelerini beklerdim ama onu da ilerde daha iyi işleyeceklerini düşünüyorum. 


Çizgi romanlarda  Atlantis'i yöneten bir mutant olarak karşımıza çıkmış hikayenin devamında çizgi romanlarla paralel giderler mi hiç bilmiyorum bekleyip göreceğiz...




Dipnot: Black Panther karakterini seviyorsanız ve duygularını yoğun yaşayan biriyseniz filmi bir arkadaşınızla izlemenizi öneririm. 

Duygularınızı paylaşacak birine ihtiyaç duyabilirsiniz. Gözlerinizin dolduğu sahnelerde sizinle aynı duyguları yaşayan birinin yanınızda olması iyi gelecek 🥹🥰



Instagram: @sherlock_kizi


İnstagram yorumum için Tıklayın.

Yorumlar

Popüler Yazılar

Bir Sonraki Hayatımız | Kitap Yorumu

The Originals | Dizi Yorumu

The Banshees of Inisherin

Kitap Yorumu / Birimiz Yalan Söylüyor