Bir Sonraki Hayatımız | Kitap Yorumu







 Adı: Bir Sonraki Hayatımız
Özgün Adı: The Next Together
Yazarı: Lauren James
Çevirmen: Merve Solmaz
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 360
Baskı Yılı: 2016


Çok beğendiğim bir kitabın yorumuyla yeniden merhaba.. 
#yabancıkitapligim etkinliğiyle en sevdiğim 3 kitabı önerip son favorimi yorumluyorum. 
🌟Bir Sonraki Hayatımız
🌟Lola ve Komşu Çocuk
🌟Hayalet Kalp 




“Sevdiğiniz insanı kaç kere kaybedebilirsiniz? Katherine ve Matthew'nun kaderinde asırlar boyunca tekrar tekrar doğmak vardı. Her seferinde birbirlerine umutsuzca âşık oluyor ve trajik bir şekilde ayrılığı tadıyorlardı. Belki de bir sonraki hayatlarında her şey farklı olacaktı…”

✨ Kitabı çok severek okudum. Başlarda biraz yavaş başlamış gibiydi ama aslında yavaş ilerlemesinin sebebi: kitapta her yılda yaşanan olayları ayrı ayrı kafamda oluşturup kurguya alışma süreci olmasıydı.  
İlk 100 sayfayı geçtikten sonra kitap sürükleyiciliğiyle bir çırpıda bitti. (okul döneminde olduğum için ilk 100 sayfa biraz elimde süründü ders çalışmaya çalıştığım için kitabı okuyamıyordum) 

✨ Kitabı geçen sene Bursa Kitap Fuarında @erennadiraksamoglu abimin önersiyle aldım. Ancak yeni okuyabilsemde arka kapağını okuyup kitapta reenkarnasyon olduğunu öğrendiğimden beri çok merak ediyordum. 
Beklediğim kadar güzel olması beni çok memnun etti. 
Ve kitap daha her şey yeni başlıyor dermişçesine bitti o yüzden ikinci kitabı yakın zamanda okumak istiyorum. 



   Kate ve Matt farklı zamanlarda sürekli bir araya geliyor, aşık oluyor ve her seferinde farklı şekillerde ölüyorlar. Kate ve Matt 1745,1854,2019 ve 2039 yıllarında yaşadıkları olayları parça parça okuyoruz. 2039 yılı son reenkarne olmuş halleri olduğu için o yıl daha belirgin ve sıralı anlatılıyor. Kitapta belirli bir süreden sonra yıllar arasında karmaşık olaylar olmaya başlıyor. 



Beraber olmalarının bir amaçı olduğu belirtilecek şekilde hayatları dışarıdan bir gözle anlatılıyormuş gibiydi. Aslında o anı yaşıyorlar ama sanki bizim okuduklarımız ilahi bakış açısıyla her bölümün başında tarih ve yer belirtilmiş bir şekilde raporlanmış gibi.  






Kitabı bitirdiğimde hala kafamdaki çoğu şey yerli yerine oturmamıştı. Sorularımın cevaplarının ikinci kitapta olduğunu düşünüyorum 


Yorumlar

  1. Değişik bir kitap. Belki okurum. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba.Oldukça kaliteli bir blogunuz var sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de yeni açtığım blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

The Originals | Dizi Yorumu

The Banshees of Inisherin

Kitap Yorumu / Birimiz Yalan Söylüyor