CNR Kitap Fuarı ve Bursa TÜYAP Kitap Fuarı

               

               10 Mart’ta CNR KİTAP FUARI’na vee
           17 Mart’ta ise Bursa TÜYAP KİTAP FUARI’na gittimm.. 🤩
      Çook güzeldi. 
      Çok Harika unutulamayacak kadar güzel vakit geçirdim. 
      Umarım bundan sonraki fuarlara da katılabilirim. 

                                                                                           

                                                        Bursa Tüyap Kitap Fuarı




 Kısaca CNR KİTAP FUARI 💙
Biraz küçük olsada güzel bir fuardı. 
İlk Cumartesi tüm gün  @slytherinlibrary ile dolaştık. 
Tabi bir TÜYAP olmasada
çok sevdiğim bookstagramlarla görüşüp fotoğraf çekildik. 
Çok güzeldi. 
Pegasus’ta @sonkahvebukucu @haveyoumetmyblog @okuyan.muallime ve @kitaplarvesozleri vardı. 
Hepsiyle kısada olsa muhabbet edip çok güzel fotoğraf çekildik. 
Fuar sırasında @imaginelibrary @birkitapokuyucusu @okurbirkiz @bayanokurgezer ile tanıştık çok sevdiğim bookstagramlardı yüz yüze tanışmak ayrıca güzel oldu. 
Tabi ki her zaman olduğu gibi @erennadiraksamoglu abinin yanına da gittim kısa tatlı bir sohbet edip bir fuar arşivlerine fotoğraf daha ekledik. 
@kirmizikapaklikitap ile kısa da olsa görüştük. Umarım tekrar görüşebiliriz. 💖
Sonrasında çıkmaya yakın @bircizerinkitaplari ile karşılaştığıma çok sevindim. Biraz da beraber dolaştık. 
@iremokuyor ve @thpensieve ile görüştük. 
@demigodspjo ve @birokurbiryazar ile de görüştüm. 
Bir TÜYAP olamasada CNR KİTAP FUARI da güzeldii..
Bir sonraki her fuarın daha güzel olması dileğiyle... 😍😍💙💖💜




























Bursa TÜYAP Kitap Fuarı da çook güzeldi. 
Bursa fuarına ilk bu yıl gittim ama bundan sonra her yıl gitmeyi düşünüyorum. 
Fuarda tanıştığıma en çook sevindiğim kişi @tozlubavul 😍😍 Uzun zamandır çook severek takip ediyordum yüz yüze tanıştığım için çok mutluyum. 
Umarım sonraki fuarlarda da görebilirim. 
Yine @yabanciyayinlari nda @erennadiraksamoglu uğradım ve önerileriye merak ettiğim bir sürü kitabı tamamlamış oldum. 
Yine Yabancı standında İnci @bookberrry ile görüştüm. 
2016 tüyapta tanışmıştık o zamandan sonra ilk kez bu fuarda karşılaştık. 😍
@booksworlds_  de @ithakiyayinlari standındaydı onunla da tanıştık.
Görüşemediğime en üzüldüğüm kişi @guardianlord oldu. Aynı gün gitmediğimiz -ben sadece tek gün gittiğim- için görüşemedik. Başka fuarlara artık. 







Kısaca çok güzel bir fuar macerası oldu. 
Keşke her fuara gidebilsem ama İstanbul ve Bursa'daki fuarlara her halükarda gelmeye çalışacağım. 💙💙

Aldıklarıma geçecek olursam..

Pegasus Yayınlarından CNR Kitap Fuarı nda 
@sonkahvebukucu nun önerdi ile aldığım Test serisinin ikinci kitabı Akademi yi %50 indirimden aldım. 

Wulf Dorn okumaya başlamak istiyordum @kitaplarvesozleri en çok Travma ve Karabasan'ı önerince @slytherinlibrary Travma'yı ben de Karabasan’ı aldım. 

Çok sevdiğim Genç Elitler Serisi nin son kitabı GeceYıldızı nı aldım. 

Bursa Tüyap Kitap Fuarında Pegasus’dan sadece Replika yı aldım. 











Cnr kitap fuarında da Bursa kitap fuarında da @erennadiraksamoglu Yabancı standındaydı onunla görüştüm. 

CNR dan sadece Son ve Ötesi ni aldım. 

Diğer 5 kitabı da Bursa Tüyap tan aldım. 
KurtulanKızlar zaten aklımdaydı ama diğer kitapları @erennadiraksamoglu Önerisi ile aldım. 
@tozlubavul ile tanıştım. 😍😍💙
Yabancı yayınlarında İnci @bookberrry ile de görüştük. •










Parodi Yayınlarında canım @secretworldbooks ve @sekurenur ile tanıştık. 😍

Çok güzel sohbet ettik. 

Ve önerileriyle -özellikle  @secretworldbooks  un -  çok sevdiği  Işıltı Serisi ni  @slytherinlibrary ile aldık.                 En kısa zamanda okuyacağız. 

Kız kardeşime de 2 çocuk serisi ve @genctimas tan Jüpiter’den Kaçış ı aldım.









 Ephesus Yayınlarının  9,90  indiriminden #Piyon u aldım.


Ve çok uzun zamandır merak ettiğim yazarlardan Jeniffer McMahon un Neptün Cinayetleri kitabını %30 gibi bir indirimden aldım.

Ephesus Yayinlari nda kısada olsa @milkinbooks ile görüştük. 
Sahaflarda da biraz dolaştık Harry Potter-Ölüm Yadigarları 5tl 
Da Vinci Şifresi ni de 5tl ye aldımm. 

Keşke sahaflarda birkaç kitap daha bulabilseydim.







Bunlarda sonuncu kitaplarım. 

@minesogut un Beş Sevim Apartmanı,
Bütün Kadınların Kafası Karışıktır 
ve Antabus u @erennadiraksamoglu önerisi ile aldım. 

@iletisimyayin 5tl indiminden yine onun önerisi ile aldım. 

Stefan Zweig ten bende eksik olan ve Nisan Ayında okuacaklarımdan  Amok Koşucusu nu da aldım. 


Yorumlar

Popüler Yazılar

Split | Film Yorumu

Knives Out - Film

The Originals | Dizi Yorumu

Bir Sonraki Hayatımız | Kitap Yorumu